Deletedmom0089 Recbey düzenli olarak aşerdiğim şey sarımsak 🙈🙈🙈 valla bol bol yoğurtlayarak yiyorum oxxxxx
Zeyk Mervemm senin özel bir durumun varmış sanırım ama hamilelikte sarımsak yemenin bir zararı olamaz ki kuzu
Mervemm Zeyk evet kesinlikle aslında hani büyük konuşma flan derler ya benim yengem siserdi hep bende sağlıklı diye yedirirdim illaki bisey olmaz diye suan benim basima geldi. Ama yinede arada yiyorum sağlıklı diye
Zeyk Mervemm benim antibiyotik alerjim var bende sarımsak çocukluğumdan beri en çok tukettigim şeydir.
Mervemm Zeyk benimde ayni sekil ama iste sorun su sadece ağız yolu ile aldığıma alerji oluyorum damar yolunda bisey olmuyor. Benim ayaklarım kabarip şişiyor
Zeyk Mervemm aaa senin çok farklıymış canım benim antibiyotiğin her türüne ilaç damar ne olursa penisilin dahil hepsine alerjim var 😬😬
Zeyk Mervemm kullanıldığı anda antibiyotik veya penisilin ölüme kadar sebebiyet veriyor canım hayatım boyunca hiç kullanmadım o yüzden.