Bugün bir derdim var diye post açtım sabah biliyorum ki illa yaşayan vardır çünkü sık görülen bir durummuş ama bir Allah’ın kulu cevap yazmadı. Kaynana postu atsam saçma sapan şeyler paylaşsam hemen herkes atlar dedikoduya koşardı ama yardıma ihtiyaç olunca kimse yok daha da asla kullanmıyorum programı.