Canım 3 sene önce oğlumu genel sezeryanla doğum yaptım ayılırken falan öyle kusma falan hiçbişey olmadı çok zorlanmadım bitek sürekli uyanıp uyuyorsun bebeği emzirmek biraz sıkıntı oluyor yani benim öyle olmuştu bide 4-5 sonra yoğun bakıma almışlardı yavrumu şimdi ikinciye hamileyim genel düşünmüyorum ayık olup bebeğimi emzirmek istiyorum