Bende hep özele gittim 18inci haftamdayım, bu hafta randevum var şehir hastanesinden aldım orayada gitmiş olayım diye, beğenmezsem yine özele devam edip doğumu da orda yaparım gibi görünüyor 🤷 Aslında hangi doktor iyiyse en rahat hangisindeyseniz ona devam edin en mantıklısı o olur kimse de sizi kapı dışarı edemez heralde.