38+2 haftalıktım dün sezeryanla doğum yaptım bal gibi tatlı minik bir kızım oldu 2955 kg 49 cm boynunda 3 tane dolanmış ve aynı zamanda vücudunada dolanmıştı herneyse doğumdan çıktığımda bebeğimin uyurken inleme sesine benzer sesler çıkardığını gördüm hemen çocuk doktoruna söyledim kalbinde birşey olmadığını ama solunum desteği alması gerektiğini söyledi neyse odada hava verildi kan alalım dendi ve kanında enfeksiyon çıktı bütün dünyamız başımıza yıkıldı küveze alındı benim çıkışım yapıldı elimiz kolumuz boş evimize döndük yavrumuzu orda bıraktık başına gelen var mı veya bilgisi olan bi akıl verin lütfen