Kızlar 24 haftalık hamileyim . Doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum .yani acil durumlarda ulaşacağım bi cep telefonu yok .istedim benimde özel hayatım var dedi herkese cevap veremem dedi başlarda hak verdim peki dedim ..acil durumlarda nasıl ulaşabilirim size dedim hastanenin acil bölümü var oraya gidersin dedi .bi kaç defa acil durumlarım oldu gittim .ama sonuçta bütün herseyime hakim olan doktorla konuşmak ve ulaşmak en doğal hakkım.dün mesela şeker yüklemesi ve idrar tahlili yapıldı gün içinde sonuçlar için ararız dedi ama aramadılar odasına bağlanmaya çalışıyorum bağlanamıyorum .telefonu açan yok .sonuçlarımı hastanenin sisteminden baktım idrar yolu enfeksiyonu görünüyor . Siz ne diyorsunuz bana Florya MedicalPark yada Bahçelievler MedicalPark hastanesinde önerebilirsiniz bi doktor var mı ..gittiğim hastane Bahçelievler MedicalPark