Handearslaann Merhaba, ben 11. haftadan itibaren normal nivea vücut nemlendiricisi kullandım. 16. haftamda doktoruma gittiğimde sordum. Her yerim göğüslerim ve göbeğim çok kaşınmaya başlamıştı. Doktorum mustela ve lierac önerdi. Kendisi hamileyken mustela kullanmış. Ben de eczaneden mustela aldım kendime. Kullanıyorum 16. haftadan beri. Ama sana önerim eczaneden falan alma. Eczaneden 175 tl'ye aldım. İnternette 2 al 1 öde var 150 tl 2 tanesi.