Prensesannesiiii 21+2 bebeğim çok hareketliydi aşırı tekmeliyodu ama son 2 gündür okadar nadir ki hiç yok gibi tatlı yiyorum yine Yok. çok az derinlerden hissediyorum tekmeleri Yok neden böyle oluyo normalmidir😭😔
BurcuSiratas Prensesannesiiii bende de öyleydi o haftalar sanırım bebeğin pozisyon değişikliğinden hala da öyle bi hafta hareketli bi hafta az hareketli
DeryaKaragc Prensesannesiiii üzülme canım hafifte olsa hissediyorsun hareketlerini bende aynısı oldum geçen hafta tam 21 haftalıkken 3 gün oynamadı haftasonuna denk geldiği için hastaneye de gidemedim pazartesi gittim gayet iyi dedi doktor pozisyon değiştiriyormuş bebekler
DeryaKaragc Prensesannesiiii birde stresli bir dönemse bebekte etkileniyor bundan hareketleri yavaşlıyabiliyor üzülme bebişini düşün
Prensesannesiiii DeryaKaragc evet ara da hissediyorum o yüzden doktora gitmedim 😏 çok sağol çok rahatladım canımm