Nadira canım ben çatlak kremlerine inanmıyorum o kadar para verme mantık şu aslında kilo alıp gerginleştiğimiz için çatlak oluyor herhangi bir yağla vücudu yumuşatmak gerekiyor ben göbeğime hep bebek yağı sürdüm göbeğimde bir çizik bile yok ama bacağıma sürmek aklıma gelmemişti bacağımda var oyüzden bacaklarına da sür 😊