Kızlar çok kararsız kaldık kayınbabam bilal olsun demiş ve hasta onu kırmak istemiyoruz her an Allah korusun kaybedebiliriz.. Biz baştan beri çınar diye düşündk ama aynı zamanda kuranda geçen anlamı güzel bir isim de olsun istiyoruz herkes bi fikir belirtsin istiyorum belki farklı güzel bir isim bulurum 😦