Merhaba güzel anneler ve anne adayları 😍 Şuan 10 haftalık hamileyim ve Bezmialem Vakıf Hastanesinin tüp bebek bölümünde doğal yollarla hamile kaldım çok şükür 5 yıllık sıkıntılı süreçlerden sonra. O yüzden şuan kontrollerime orada devam ediyorum ama doğumu orada yapıp yapmama konusunda çok kararsizim. Tavsiyelere ihtiyacım var eğer bu hastane ile ilgili tecrübesi olan varsa. Lütfen yardımcı olur musunuz?💕