kymet_41 Merkez hastanesi Doğum ücreti hakkında bilgisi olan var mı bundan bir ay önce sorduğumuzda sendika anlaşması ile 1550tl anlaşmamış halinde dün gittiğimizde 1980lira olduğunu 4kasımda zam geldiğini söylediler bilgisi olan var mıı
Anne1_ kymet_41 canim o hastaneyi bilemem ama zam gerçekten geldi benim hastaneme de gelmiş kontrol ücretleri bile zanlanmis ama ben fiyat bilgisi sorduğumda zam gelecek diye söylemişlerdi
kymet_41 20kasımda sormuştuk zamsız fiyat söylediler şimdi 4kasımda zam geldi dediler herkese başka fiyatmı veriyorlar acaba edin muayene ücreti değişmemiş şükür