Ursavasipek1998 Kızlar ben eczaneden ovulasyon testi almak istiyorum da kullananlar varmı ne kadara aldınız
daisy35 Ursavasipek1998 merhaba, ben aldım kullandım hem pahalısından hem ucuzundan aldım maalesef ben etkisini göremedim. inşallah etkisi size olur. laboquıck n11den 30 tl ye aldım. Predictor eczaneden 90 tl ye almıştım.
Busimss Ursavasipek1998 eczanelerde 5 lisi 30 TL falan çok pahalı canım gereksiz bence n11.com da veya Hepsiburada da 30 adeti 40,50 TL birşey ordan alsan daha iyi olur ben kullanmıştım
annee27 Ben eczanaden aldim 32 liraydi cokta guzel bi testi harfiyen uydum 5 tane vardi icinde miractec gbi biseydi hamileyim