Brfnyldrm Gulmartin benimde aynı walla bekardende oluyodu halende oluyo 😭😭 gitmedim hastane kalmadı huzursuz bacak sendromu benim de aglamaktan yoruldum gece olsun istemiyorum o kadar kötü ne yapsam fayda etmiyo gec saatlerde uyuyorum arada kalkıp soğuk suyla yıkıyorum cok kezde ağlıyorum ınşallah kurtuluruz
Gulmartin Brfnyldrm gerçekten çok iyi anlıyorum çok çok zor ama malesef çare yok katlanmaktan başka ben emzirme döneminden sonra ilacına başlicam inşaallah
Gulmartin Uyku testinden sonra belirliyorlar onu ben Belçikadayım muhtemelen orda da öyledir ama genelde ağır vakalarda epilepsi ilaçları kullanılıyor. Orda da nöroloji ve algolojinin uyku testi yaptığını duymuştum.