Suan 17+5 ‘im 13.haftaya kadar kusma ve yogun bulantılı geçti sonrasında iki hafta durdu düzeldi gibi oldu şimdi başa sardık yine yogun bulantı koku hassasiyeti arttı 😫Ve her sabah işe gitmek o kadar zorlastı ki bulnatı yüZünden . Ama sabır sağlıkla gelsin bebişlerimiz 😇