Terspektif Edaemre55 28+4 üz bugün ve kendimi çok iyi hissediyorum nedense 🤣 sanki 13 kiloyu mahallenin muhtarı aldı 😂😂🤣
Gozdeakan Edaemre55 27+5 haftadayım kalsiyum kullanıyorum diye ağırlarım gitti.Fakat halsizlik oluyor eskisi gibi değilim iştahımda fazla yok bu sıralar.Doğum için hazırlık yapıyoruz sürekli malum marta az kaldı.Bebek odasını aldık.
Edaemre55 🙈🙈🙈 gece uyku sorunu mide yanması ahhh ahh 29+2 olduk çok şükür bunlar haricinde iyiyiz az kaldı ama ben hâlâ hazırlık yapmadım bana da önerilerde bulunur musunuz kızlar