Hatice-aydn ben ikili tarama testi sonucu almaya gittiğimde doktor şimdiden git randevunu al dedi şehir hastanesinde.bende ogun hastanede aldım.2 hafta sonrasına verdi.normalde 20.haftalarda ayrıntı ultrasyon yapılıyormuş ama ben 18 haftamda yaptırdım. Doktor biraz erken randevu almışsın ama onemli degil dedi.bayagida ilgilendi.cinsiyetide tam net olarak o gün öğrendim.dogumuda orda yapmayı düşünüyorum kısmetse.Allah hepimizi ıyi Doktor,hemşire,ebelerle karşılaştırsın.birazda şans işi.ogünki psikolojilerine baglı