Tugcetekin41 yildiz23 olunmaması gerektiğini biliyorum 3 gün boyunca mikrop kapmaması için bende bir kaç saat önce tetanoz oldum
Dkktlbsra yildiz23 almamanı öneririm ben aşı günü duş aldım kolumu bile kaldıramadım bi kaç gün duş alma aşıya gitmeden önce yıkan bence
-Susam- yildiz23 Aşı olduğun gün değilde sonraki 2gün ağrıyıp şişebiliyor o da normal birşey bir de kolumu yukarı kaldıramayablirsin
Dkktlbsra yildiz23 2 gün idare et çnkü ağrı yapıyo gerçekten benimde salı günü 2.doz yapılcak bende yıkancam öyle yaptırxam bi kaç gün yıkanmıcam 🙄😬
Ayse_Alper yildiz23 bana söylemişti canm duş alma aynı gün diye hatta şişme falan olursa soğuk koples yapmamı söyledi
SedaveSusam yildiz23 off offf dün aşı oldum çok ağrıyor kolum😔 bugün duş aldım gitmeden bi gün önce almıştım ama rahat edemedim 😔😔