ESMOM ilk hamileleğimde dilek hanıma gitmiştim kontrolelrimde memnundum gayet ama randevulu olmama rağmen çok bekledğim zamanlar oluyordu normal doğum yaptım dilek hanım ilgilenmedi onur bey nöbetçiydi o ilgilendi o çok daha iyi bi doktor bence ama şuan ikinci hamilelğim numune hastanesine gidiyorum beklediğim en fazla beş dakika bazen yetişemiyorum bile doktor beni bekliyor doktorum da gayet iyi beş kuruş param gitmiyor odada sadece ben doktorum ve eşim oluyor başka hasta bile olmuyor çok çok memnunum😍😍