Merhaba... Bebeğim ters olduğu için doktor sezeryan için cumartesiye gün verdi ama ben doktoruma doğuma o gün nöbetçi olan doktor mu yoksa kendisi mi girecek sormayı unuttum. Devlet hastanesinde hafta sonu doğum yapan arkadaşlar yardımcı olabilir mi 🙂