Deletedmom317 Kızlar hiç ağda yaptırmadım kuaförde. Özel bölgemi epilatörle hallediyorumda. Bacaklarıma gelince çok üşeniyorum. Sanki çoğaldı gebelikte. Sadece bacaga giden var mı fiyat ne veriliyor acaba? Utanıyorumda gitmeye ama halsiz hissediyorum kendimi hiç uğraşmak istemiyorum
Kucugum51 Deletedmom317 tum bacak 30 tl ye alıyor lar canm. Hamıleliğim son 3 ay ından berı gidiyorum doguma son 12 gun kaldı dıger hafta tekrr gideceğim ☺️
HaticeNehir Deletedmom317 pek tutacağını sanmıyorum Bn Antalya'da komple ağda + kaş bıyık 40 a gidiyorum 20 belki seninki tutar die düşünüyorum
Mervezumra Deletedmom317 ben bikiniyede gittim ilkinde utandim ama sonra baktim ohhh ne rahatlikmis koca göbelkle eziyet etmisim kendime o kadar simdi alistim rahat rahat gidiyorum😁
04052016mh Deletedmom317 çok şükür bekarken lazere gitmiştim yarım bıraktım ama bacağımda baya etki etmiş tek tük oluyor onu da aklıma gelirse elimle çekiyorum oturduğum yerde okdar ama çekmesem bile dikkat çekmiyor çok detaylı bakılmazsa elimi sürünce de yumuşacık geliyor kıl yok tüy var ondan. Genitale de agdaya gidiyorum vala rahat,☺️
YudummmSu HaticeNehir komple ağda 40 mı 😃 neresi yapıyor öyle ben hiç 120 den aşağı yaptırmadım beni mi kazıklıyolar sizin ki mi çok ucuz anlamadım
Beyzaharun HaticeNehir ne kadar ucuzmuş ya biz sadece komple ağdaya 70 veriyoruz kocaeli de , üzdü şuan 😂
17022020 Düşünme canım git shiç kendini yorma sadece temiz bir yer bul yeter inan çok rahatlatıyor 🙏🏻
Gulcangzl16 Ben sadece bikini bölgesi için gidiyorum. Bacaklarımı kendim hallediyorum. Sadece bikini 40 tl. Bölge bölge değişiyor ama fiyatlar. Bence büyük rahatlık 2 aya anca çıkıyor Benim
Dkk Kızlar çok acıyor mu? Normalde ağdaya gidiyordum ama gebelikten sonra hep jilet yaptım . Bebeğime zararı olur diye mi düşündüm bilmiyorum nedenini ama bir türki gidemedim. 16+5 teyim
Cemile-066 Dkk hiç ağda yaptırmadıysan o bölgeye acır ama ilkinde ama sonra bir iki derken çok acımıyor , jilet sert vıksrtıyor tüyleri en iyisi kuaför, bi zararı olmaz
NurcanVolkan Dkk jiletten sonra ilk yaptırdığında biraz acı hissedersin ama öncesinde yaptıran biriysen çok etkilemez seni tabi kişinin yapısı kıl köküde önemli kıl kökü kalın olan birinin canı yanar elbette
Kubraomer04 Şehirden sehire değişir benim bikini 10 tl agdasini kendim almıştım o yüzden normalde 15 tl bacak da 20 tl
NurcanVolkan Deletedmom317 çok tutmaz zaten çok pahalı değil tabi kuaförden kuaförede değişiyor ben Bodrum’da komple 50 ye gidiyorum sadece bacaksa senin en fazla 20 tutar bence yinede sor etrafında gidenler varsa çünkü şehirden şehire kuaförden kuaföre gerçekten fark ediyor
Sonam Buse0911 Deletedmom317 ozel bolgemle dertteyim ya🤦🏻♀️ Once lazere gidiyodum simdi olmaz diyolar agdadan da korkuyorum jiletlede cokk cikiyor yinede onunla yapiyorum 🙎🏻♀️Epilatorlede yapamiyorum aciyo cok😖