Zeyk canım tiroid icin zaten doktora gözüktüm ve ilaclarımıda yazdı , yalnız tiroid ağrı yapmaz dedi hissedilmez bile ama ben sürekli boğazımda bir rahatsızlık hissediyorum yutkunurken nefes alırken bile ağrı denilicek kadar bir sey yok ama sürekli bir rahatsızlık var ne olduğunu cözemiyorum o yüzden bi KBB ye gözüksem iyi olur , grip yada bademcik desen oda değil