Arkadaslar 2 hafta önce şeker yüklemesi yaptırdım yüksek çıktı. Doktorum takibe al dedi evde takibe almaya başladım. Yediklerime dikkat ediyorum ama Smdi de açlık kan şekerim yerlerde o kadar düşüyor ki 50 ler de falan basım oynuyor elim ayağım titriyo napcm bilmyrm. Smdi de düşüyor yani ben.anlayamadm... var mı bu durumdan anlayan ya da bu durumu yaşayan ?