Herkese merhabalar kızlar
hamileliğimin hemen hemen başından beri buralardayım. Bundan sonra da kolay kolay kopmam heralde😂 pazartesi günü sıradan kontrole gittim hastaneye muayene oldum doğuma dair hiç bir belirtim yoktu doktorum haftaya gel çatı muayenesi yaparız dedi tamam deyip çıktık hastaneden. Eve geldik yemek yedik eşimle birlikte yürüyüşe çıktık nasılsa daha belirti yok diye baya bi yürüdük bir buçuk saat kadar😂 eve geldik apartman merdivenlerini bacaklarımı aça aça çıktım eşimde bebeğimiz bu akşam gelecek bu gidişle dedi bende dedim nerde o günler😂 oturduk tv izliyoruz kalktım mutfağa gidip meyve getircektim ki kalkmamla suyumun gelmesi bir oldu hemen banyoya koştum su gelmeye devam ediyordu pijama değiştirdim o da hep su oldu en sonunda depend taktım. Eşim tabi telaş yaptı koştur koştur hastaneye gittik ben gitmek istemiyordum evde çekeyim modunda düşünüyordum ama doktoru aradım hastaneye geç ebeler baksın deyince kalktık gittik. Acilden giriş yaptık doğumhaneye çıktık suyum geldi deyince ebe alttan kontrol etti 1 cm açıklık dedi 🤦♀️ Ama suyum geldiği için eve göndermediler beni yatış yaptık mecburen. Ama bende hiç sancı ağrı yoktu bende korkuyordum tabi ilk doğum olunca☺️ Neyse beni nstye bağladılar benim ağrılar 12 gibi olmaya başladı adet ağrısı gibi başlayıp çoğalarak devam etti bütün gece hiç uyumadım eşimle annemde benleydi odada pilates topunda hareket yaptım duşa girdim çömelme hareketleri falan aklıma gelen herşeyi yapmaya çalıştım🤷🏻♀️ Sabah 9 oldu doktorum geldi muayene etti açıklık 7 cm dedi birkaç saate doğumun olur dedi tabi ben bi an önce olsun bitsin diye düşünüyorum çünkü sabah 9 a kdr olan sancıları bi ben bilirim bi Allah🤷🏻♀️ Saat 10 buçuk gibi ebe geldi doktorum ıkınsın demiş nasıl yapacağımı gösterdi 11 e kadar ıkındım sancı geldikçe 11 de beni doğumhaneye aldılar açıklık 9 cm dediler sonra çatala çıktım doktorum geldi sancı geldikçe ıkınıp bebeği aşağıya gönderceksin dedi ama ben yapamadım kızlar ıkınamadım bi türlü itemedim bebeği aşağıya😏 sonra bi ebe üstüme çıktı onun desteğiyle benim zoraki ikınmamla derken bebeğim çıktı🤩 doktor üzerime koydu ağlıyordu hemen sustu ben tabi olayın acının etkisindeyim kolumu kaldırcak halim yoktu tutsana bebeğini dediler ellerinden tuttum öptüm bebek hemşiresi aldı kontrol için benim dikişler yapıldı sonra odaya alındım bu şekilde doğumum gerçekleşti kızlar zor ama sonu güzel oldu bugün evimize geldik meleğim şuan yanımda uyuyor ben kucağıma alınca susuyor harika bir duyguymuş rabbim isteyen herkese nasip etsin inş🥰
ayy çok uzun oldu ama yazsam daha neler yazıcam da kısa kesiyorum Hakkınızı helal etsin kızlar😂