Arkadaşlar 26 Aralık Perşembe günü sezeryan doğuma gireceğim sizden ricam lütfen benim için bebeğim için dua edermisiniz çok korkuyorum doğum yapacak olan yapmış olan anneler tavsiyeler veriri misiniz nasıl oldu agrı sızı doğum anında hissettiniz mi birşey lütfen yardımcı olun