Gzemarss Kızlar yarina acil gitmem gerekti bitek filiz hanım randevusuz bakıyormuş hatice hanima alacaktim randevusu pzrtesiye.kdr yoktu. Filiz hanima giden var mi nasıl neden randevusuz
sevgicaner78 lilosbebek çok doğru ben ilk hamileliğimi öğrendiğimde o bayana gittim kalp atışları varken dinletmedi bile doktor diye oturtmuşlar onu oraya
Gzemarss lilosbebek mega medipole gidiyorum normalde ama biri önerdi diye gitmek istedim çok mu kötüuuu
Neslyyy sevgicaner78 kucukken bebek için dünletmuyorlar iyiliğiniz için pozitif bakmaya çalişin yoksa zor herşey
Gzemarss Deletedmom317 ben normalde mega medipole gidiyorum biri bana iyi hastane dedi diye.gideyim dedim ama yorumlar kötü
Deletedmom317 Gzemarss ben ali beye gidiyorum hatice hanımda iyimiş ama yorumları bilmiyorum iyi diyende çıkıyor kötü diyende çıkıyor her zaman
Mutlu_anne2 Gzemarss cengiz bey var o çok iyi 5 ay önce 75 tl idi muayene şimdi ne kadar bilmiyorum ankaraya taşındım