Aysaydyal Merhabalar 9+4teyim şişkinlik ve gaz problemi yaşıyorum yaşayanlar var mı veya çözüm bulanlar hamilelik süresince mi yaşanıyor?
turker_meryem_yavuz Normal canım çoğu hamilelik zamanında olur böyle sorunlar ben sana humana nın rezene çayını öneririm eczanelerde bulabilirsin gaz sancılarını filan hafifletir baya