Beybitooo geçen cumartesi bende içtim benide çok kötü yaptı saat 8 de içmiştim saat 10 da kahvaltı edecekken istiğfar ettim burnumdan kan geldi kendimi çok zorladığım için yuzumdede çil gibi kırmızılıklar cıktı acaba dedim 2 saat aç kaldigimm içinmi oyle yaptim diye dusundum sonrasinda artik gece iciyorum sıkıntı olmuyor ama ictigim zaman sanki midemden yukari boyle kan tadi oluyor bogazimda anlam veremedigim sekilde