Ecrin benimde 12.haftamda olmustu cnm doktorumu aradım kendini cok mu yordun dedi bende temizlik yapmıştım önceki gün.işteydim hemen eve git yat dinlen bikaç gün dedi.aksamüstüydü eve gttim o gün yattım ertesi sabah hemen gittik baktı doktor kalp atıslarını dinledik.umarım seninde yorgunluktandır ama bence sende git bebişini gör için rahat etsin☺