Ozgeeeozge Merhaba, doktorum bana 12. Hafta kontrolümde genel konular hakkında bilgi verirken yolculuk hakkında da bazı şeyler söylemişti. Uçak, otobüs, otomobil, tren hepsiyle seyahat edebileceğimi; önemli olan hangi araçla gidersem gideyim saat başı kalkıp yürümemi söylemişti. Keza bende 2 hafta önce 8 saatli bir yolculuk yaptım şu an 19 haftayım. Otobüs ile yaptım yolculuğu, saat başı kalktım otobüs koridorunda yürüdüm, mola yerinde bol bol yürüdüm siz de bunlara dikkat edin inşallah ☺️