kr1907 bu cevabı yazdıktan ertesi gün doğum yaptım 20 Aralık suyum geldi bir anda öğlen hiç açılma sancı yoktu suni sancı verirler nst güzel gitmeyince sezeryana aldılar yani suyum geldikten sonra normal doğum olur eve gitmek istedim doktorum suyu gelen hastayı kesinlikle eve gönderiyoruz dedi kızım şimdi 47 günlük insan burayı da özlüyormuş😁☺️