Arkadaşlar 38*4 teyim dört bel gündür ellerim şiş be uyanınca da geçmiyor sıkarken güç kaybı var tuzu çok az kullanıyorum zaten bu neysen kaynaklı olabilir başına gelen var mı daha önce neyi yanlış yapıyorsam bırakayım çünkü ellerimi sıkamıyorum düzgün