Minikkuzuma Merhaba anneler lütfen tecrübesi olanlar yazabilirmi bebeğim mama işiyor bir buçuk aylık su vermelimiyim ??
Ozgesn Minikkuzuma veriliyor tabi cay kaşığı ile veriyordum ben ilkinde yani mama işemedi ama ben o zamanlarda cay kaşığı ucu ile azar azar su veriyordum
Busracnbr Minikkuzuma Canım mama içtiği için 1 çay kaşığı ılık su versen iyi olur.. ☺️ Benim de oğlum kullanıyodu mama ben veriyodum 1 çay kaşığı ☺️
Bsecill Minikkuzuma anne sütüyle beslenen bebeğe su verilmiyor ama mama da veriliyor diye biliyorum yinede doktorunuza sorarak uygulayın dilerseniz
Fatmakiraz Anne sütü alan çocuğa su verilmiyor cnm.ama mama içiyorsa su vermelisin.bende bunun için oglumu hastaneye götürmüştüm ve doktor mama içiyorsa tabiki su vermelisin demişti