Oncelikle merhabalar. Ben 18 haftalik gebeyim ve zorlu yollarla gece kalabildim. Bircok sorun da yasadim gebelik basindan itibaren. Doktorum Allah razi olsun hep destekcimdi. Ben normal dogum yapmak istiyorum ama doktorumun sezeryan mi normal dogum taraftarimi oldugunu bi turlu bilemiyorum. Daha bu haftalarda sorsam acele etme der bana diye soramiyorum da. Dogumun ilerleyen zamanlarda zorunlu olarak degismesi de ihtimalbdiye konusabilir bi ihtimal Sormadan anlama ihtimalim olabilir mi acaba hadi bi tecrube aktarimi yapalim aramizda 😊