Gamzedngdn
Tuba78
canım bende bilmiyorum sallıyorum 😂 keseye göre bakıldığını duymuştum bende tuttu ona göre baktım kese yuvarlaksa kız fasülye şeklindeyse erkek diyorlar 🤷🏻♀️
Bunlar benim ikizler iki kız demişlerdi sonra bir kız bir erkek olduğunu öğrendim dedikleri tutmuş o yüzden bende tahmin yaptım :))
https://i.hizliresim.com/DOa27v.jpg