Nazliii35 37 haftayım hala bi doğum belirtisi yok acaba sizin bebekleriniz kaç haftalıkken kanala indi
miniknokta Nazliii35 Akademisyenanne benim erken doğum riskim var 2 hafta önce kanala girmişti başı bugün 36+1’im. Ama bildiğim kadarıyla 39. Haftaya kadar girenler varmış forumda okuduğum bu yöndeydi 😊 daha vaktiniz var hep olumlu düşünün bir de doktorunuza danışın sanırım kanala girmesi için hareketler veriyorlarmış ❤️
Akademisyenanne miniknokta 39’a kadar bekleyebilirim hic sorun degil😊 yeter ki yeni yil bebegi olsun🙈
Prensesmomy Ay benim 29 haftadan beri kanalda bende doğmasın gününden önce diye dua ediyorum ☺️☺️ Ama son anda kanala giren bebekler bile varmış,,
miniknokta Akademisyenanne ben de direniyorum ocak ayında doğsun diye haftalardır yatıyorum ayakta durmam ve oturmam yasak 🙄 inşallah sağlıkla doğsunlar da her şeyden önemlisi 🙏🏻❤️
Akademisyenanne miniknokta evet saglikla gelsinler. Ben de 39’a kadar yuruyuse devam edecegim. Sonra hic hareket etmeden beklemeyi dusunuyorum😊