lazkizi61_ doktor kontorlu altında olursan hiçbrşy olmaz canım şuan krtik dönemdeyiz sık sık bebegin hareketlerni takip et sakinca panik yapmadan ve zaten doktorun seni 2 günde bir çagıracaktır bebeginin kalp atışlarını hareketlerini izliyecektir bir sorun olacagını düşünmüyorum 42 haftaya kadar bekleyen ve kendi sancısıyla doğum yapan var doktorum bahsetmişti 5 cm ile 42 haftaya kadar bekleyip kendi sancısıyla 1 bucuk saate kolaylıkla bebegini kucagına aldı sitres yapma sabırla bekle inşlh bebeklerimz annelerine sağlıklı bir şekilde kavuşacaktır 🥰🥰