Kızlar merhaba nasılsınız ben bugün 36 haftalık oldum iyiyim şükür ama karın kasık ağrısı fazla sizlerde de oluyor mu ? Sertleşme baya arttı, nstde geçen hafta sancım çıkmadı bi sıkıntı gözükmedi ama sizleri sorayım dedim
Birde bi kaç gündür burun kanaması oluyor sizde de var mı