Merhaba hanımlar 11+4 günlük hamileyim doğru dürüst yemek yiyemiyorum en sevdiğim yemeklerden bile tiskinmişim bu durum bebeğimi etkiliyor mu ilk 3 ay anneden beslenir diye biliyorum ama çok yetersiz besleniyorum her an birşey olucak gibi de korkularım bitmiyor benim gibi olanlar var mı