Çaysız hayat çok boşmuş😂hamilelik öncesinde günde en az rahat 6-7 bardağım vardı.Hiç kusmam bulantım olmamasına rağman sadece çay dan tiksindim🙄 içsem şu an içerim geçti gibi birşey ama hayatımda ilk defa kanım 12 olmuş çok mutlu oldum.Çay ve kahve içmememin çok büyük etkisi var bunda.Onun için içmiyorum,açıkcası çok da eksikliğini hissetmiyorum.İçgüdüsel sanırım🤔