Edanur58 kuzum senin yumurta rezervin çok iyiymiş maşalllah alllah sağlıkla kucağına almayı nasıp etsin 🙏 benim Temmuz’da rezervim 089 çıkmıştı geçen ay yine ölçtürdük 1.14 e yükselmiş. Amh yükselmez diyorlar ama nasıl oldu bende anlamadım fsh da iyi rabbime şükür olsun. Çikolata kistin için ne dedi doktorlar canım? Nasıl hamile kaldın ? Bilgi verir misin? Bende 2 defa kaldım ama birini düşürdüm birinde kürtaj oldum 😞 Eşin doktormuş sanırım postlarına baktım da benimde doktor ne çok ortak yönümüz varmış 😘 inşallah bende sağlıkla hamile kalırım gene 🙏