Elifdemir_ kizlar 14. haftamdayim dun iki kez bugunde biraz once ayni yerden bi pit pit oldu bugunku 2 3 dk faln devam etti. gaz olunca kasiklarimda oluyor ama bu oyle birsey degil erken hareket hissedebilir miyim?
utnuspirinc Elifdemir_ benimde ayni sekilde bi pit pit oluyor o mu acaba diyorum ama doktorum 20.haftadan once hissedemezsin dedi😕birde binyerde okudum eger uzun sure belirli bir yeri tutup hareket ederse hissedilebilirmis aslında bence onlari hissediyoruz☺️
Adel001 Elifdemir_ ya bişey söyliyimmi bende o haftalardayım ve bende pıt pıt hissediyorum ama bi türlü sığdıramıyorum ola bilirmi yani? utnuspirinc
Umayerdal Ben 17 haftalık oldum hala tık yok😅 ilk gebelikte 22. Haftaya kadar da hissetmemek normalmiş bakalım ne zmn yicez ilk tekmeyi😅
Selen01 Elifdemir_ gayette hissetmişsin canım ☺️ Benim de öyleydi şimdi 23. Haftamdayım pıt pıt değil pat pat hissediyorum. Plasentan arkada dedi doktor bu yüzden erken hissettin çok normal dedi. Gazla bebeğin ayrımını yapıyoruz kızlar ya lütfen 😂 hissetmeden gazdır o gaz yorumunu duymak artık yıldıım😅
Elifdemir_ Selen01 😂😂 aynen ya gazdir gazdir ama ortada gazlik bi durum yok bakalim sabirsizlikla pat patlari bekliyorum cok baska bisey elim karnimda devamli tatli falan yedikten sonra ozellikle 🙈🙈
Selen01 Elifdemir_ sırt üstü uzan yedikten sonra ve odaklan ama çok ender hissediliyor küçük olduğu için ☺️
Tumurcuq Elifdemir_ canim doru hisetmisiniz...bende 13 haftada his etdim kizimo..ve kiz cocuk daha erken kipirdarmş soyleniyor canim...bunu şahsen anemden biliyom 5 kiz anesi hepsindede boyle olmuş erken debermişiz😃olanda ola bilir tabi..yani soylemek istedym şu ki hani soyler ya his edemesin falan daha erken..hayir his eden ediyor yani
tunahan merhaba kizlar bizde 16 haftalık olduk ben hissettim Allahima şükürler olsun gerçekten çok farkli bir duygu gaz falan değil yani