idrar yollarımda enfeksiyon çıktığı için antibiyotik kullandım daha sonra sağlık ocağında genel kan ve idrar testi yaptırdım kan vitamin değerlerim için ilaca başlanacaktı. herşey yolunda ama karaciğer enzimlerim yüksek çıktı ve doktorum bu ilerde sorun yaratabilir dedi tekrar test yaptım AST değerim normal ama ALT değerim yüksek çıkmış. bebeğe yarasın diye çok mu yedim acaba. hamilelikten önce yoktu troidim var vitamin, demir ilacı ve d vitamini kullanıyorum. 16 haftalığım.