Aras-Altay Sinif177 illa hamile korsesi mi almak lazım herhangi bir toparlayıcı korse olmuyor mu ben daha almadım 32 haftalığım
Sinif177 Aras-Altay bu taytlı olan korseleri mi kast ediyorsunuz normal korse diye. Annelerimiz eskiden karınlarını sararmış. Sıkıp göbek kalmasın diye. Tayt korseler kanama olacağı için rahat olmaz bence yoksa sarma mantığı aynı
Sinif177 Aras-Altay ablamda bu baştan sona çengelli olanlardan var. Onlar sezaryen yerini acıtır dedi.o kullanırken acıkmış. Alırken dikkat et derim.