Adel001 ay yok korkutmuşlar seni dogumdan önce lavman yapılıyo zerre acı hissetmiyosun popodan ilaç sıkıyo lavaboya gidiyosun isal oluyosun olay bu idrar kesesine asla bişey takılmıyo Doğumdan sonra vizite gelen doktorun da ilk sorduğu çişini yaptın mı bende yanıcak diye korkup tuvalate gitmedim ta ki çok sıkışana kadar sonra gittim hiç bişey olmadı yanına mutlaka külot bez al inanılmaz rahat giy onu çek pjamanı oh mis evde de kanaman biraz azalana kadar kullan ben şuan ped kullanıyorum bugün 15 günlük oldum kanamam azaldı