Ngrs benim . 36 haftanında içindeyim , 28 haftalıkken basladı . Seker testi yapıldı , detaylıya girdim bişey cıkmadı . Sorun etme , tatlı yeme . Hamur işini kes . Allahın izniyle hiçbir sey cıkmaz . Sadece sancın cok oluyor 37 gibi dogum baslatılıyor. Belli bir haftadan sonra kilo alamıyor saglık olsun , yeter. Kafana takma , stres daha kötü .