Dilan08 cankm herkesin bünyesi farklı başkası ile kıyaslama kendini kiminin sancı eşiği yüksek oluyor 4 5 cm kadar açıklığı bilmiyor bile ki mı de çok dusujy oluyor ağrı eşiği dayanamıyor o yüzden kimseyi dinleme benim de ilk bebeğim inan sadece kendimi dinliyorum iyi olanı dinleyip kötü olanı dinlemiyorum doktorum ne derse de onu yapacağım 39+5 haftamdayim suni derse de sezeryan doğum derse de yeter ki benim ve bebeğimin sağlığı yerinde olsun zor elbet asla kolay değil ama sonunda anne olacağım diyorum 🤲😘