Sema__ çok teşekkür ederim canım , inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız prenslerimizi prenseslerimizi 🙏🏻🥰 bazen evet bu diyorum çok hoş naif güzel geliyor bazen de değiştirp kötü şekilde telaffuz eden insanlarla karşılaşınca soğuyorum ...Ama artık takmamaya karar verdim yüreği huyu güzel hayırlı bir evlat olsun Adelya’m bana yeter varsın ismini sevmesinler 😉🌸🌸😊