Daha önceden yazmıştım orda yorum yapanlar bilir kesem görünmüştü ama bebek görünmemişti 6 gün sonra tekrar gittiğimde çok şükür bebeğimi de kalp atışlarını da yavaş olmasına rağmen duydum🙏🏻 Çok şükür tabi ki tasalanmadım araştırmadım Pazartesi gittiğimde Allah’ın da izniyle tam duyarız inşallah ♥ Sorum şu kızlar bugün farkettim ayaktayken karnımın Alt tarafı kasıklarıma doğru bi sertlik var sanki içindeki tabaka mı deyim kalınlaşmış gibi uzandığımda yok 🙄 sizce neden başlık vardı açılan ama bulamadım