sevgiarslann54 kızlar 7+1 haftalığım bu zamana kadar istediğim gibi çoğunlukla karnımın üstünede ama artık yatamıyorum karnımda acı hissediyorum bu kadar erken olması normal mi 🙈
Busimss sevgiarslann54 canım bende 9 haftalık hamileyim geçen gün doktoruma sordum hangi pozisyonda yatmalıyız bebek icin diye. Oda isredigin pozisyonda yatabilirsin 32.haftadan sonra yatış pozisyonları önemlidir dedi. Ama ben sağ ve sol tarafımda yatıyorum genelde yüzüstü yatmamaya çalışıyorum ne olur ne olmaz 😂😂
Muge0609 sevgiarslann54 9 haftalığım Bende Yüzüstü Yatıyorum Acımıyor Ama Kilo aldım Karnım Kasılıyor Kilodan Oda 😂😂
Ecrinbzkrt sevgiarslann54 12haftalıgımve yatmamda hıc kısıtlama yapmadım ıstedıgım pozısyonda yatıyorum canım cok sukur bır sıkıntı yasamıyorum gobısım cıkana kadarda rahat yatmayı tercıh esıyorum sonra yatamıcam zaten🙈☺️
Birminikprenss Ben 18 haftalık hamileyim yüz üstü uyumazsam uyuyamıyorum oyüzden üç yastıkla uyuyorum 😂
Lirlonfa Kesnlikle psikolojiktir, bende 5 haftalık öğrendim ve asla yatamadım yüzüstü🤷🏻♀️ Normalde 12 haftaya kadar fln hiç sakıncası yok yüzüstü yatmanın
Dlmm sevgiarslann54 doktorum 6 aya kadar yatabilirsen sknti yok demisti oyle uyuyanlardan biri olarak ozellkkle sormustum zamani gelince istesen de yatamazsin demisti 19 haftaligz simdilik sknti yok😊